Salam Perkenalan Semua!!

Assalamuaikum dan hai semua!!!(kalau ade la yang sudi jengok blog aku ni...hihi). Aku ni masih newbie dalam arena blog2 ni, jadi mmg intro aq hambar la guys. Oleh itu, aku minta maaf awal2 la. Aku harap ada la someone yang boleh ajar aku tentang blog nie sebab aku memang faham langsung ape bende nak dibuat dalam ni. Aku harap sangat-sangat!!!....hihi tetiba nak emosi sangat, pebenda la kau ni harris. Hahahaha :P

Ouh ya!!! Lupa nak perkenalkan diri aku siapa. Okay. Nama aku Harris (cehhh nama ombak rindu sesangat hihi). Aku lahir pada bulan september tahun 1998, dlm kelender cina tahun harimau. Orang kate siapa yang lahir bulan september ni romantik orangnya, tapi tu orang kata lahh, bagi diri aku, aku ni budak biasa jee. And yup aku lahir pada tahun 1998 and tahun harimau aauummm!!! haha. Korang boleh agak kan umur aku berapa?? I hope so lahh. Aku ni anak bongsu daripada 5 adik-beradik. Ya!! anak bongsu yang manja!! haha tapi da besar ni xdela manja2 mcm budak umur 5 tahun okay jangan salah anggap. Aku ni juga ade mak and abah tapi abah pergi ke rahmatullah mase umur aku 3 tahun. Agak sedih guys tapi nak macam mana dah itu takdir yang Allah tetapkan bagi aku. Aku just terima and aku sangat sayang giler kat mak aku sbb dia membesarkan aku sorang2 dengan penuh kasih sayang dan sara aku guna duit pencen ayah sampai sekarang. I love my mom!!! Dah la aku rase mcm panjang sangat intro aku ni. Cukup sampai sini dulu yee guys.

Next, apa motif aku wat blog ni? dahla x celik IT pon teringin nak wat blog. Hahaha. Suka hati aku laa nak wat blog ke ais kacang ke milo tabur kee jangan nak judgemental sangat okay!! Aku nak wat blog ni sama la mcm orang lain, alasan cliche, sbb nak release tention bagai semua. Blog jugak jadi medium aku untuk luahkan perasan sbb sebelum ni cara aku luahkan perasaan just cakap sorang2 dlm bilik jeee. Ya!! memang dah macam orang masuk air da camtu tetapi lepas aku menemui keajaiban blog, aku berusaha nak memilikinya HAHAHAHAHA. Dah mengarut dahla ko ni harris...hihihhi

Jadi sekarang ni aku tengah wat persiapan nak masuk sebuah ipt di Port Dickson. Yeah!! Port Dickson yang terkenal denga keindahan laut dan aktiviti yang yadaa yadaa tuhhh. Hurmm...rase gementar pon ade sbb x pernah duduk berjauhan ngan family tapi nak wat macam mana, kita kene la berkorban untuk mencapai sebuah kejayaan kan???? I hope korang doakan laa aku dapat menghadapi semua cabaran yang akan aku hadap ni yaa!!

so inilah salam perkenalan kita yang pertama!!!....skema kan ayat aku???mcm orangnya hihihi. Assalamualaikum.



hihi...im iron man!!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Throwback 2016

Barang2 Yang Perlu Dibawa Ke Asrama....Maybe (0_0)